پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227000
واکنش ستاره استقلالي به پيشنهاد پرسپوليس
تاریخ انتشار : 1395/08/22 09:17:13
نمایش : 1238
مهاجم تيم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اينکه گفته مي شود پرسپوليسي‌ها به دنبال جذب او هستند، گفت: اگر تا پايان نيم‌فصل اول مشکلات برطرف شد، در خدمت استقلال خوزستان خواهم بود. در غير اينصورت براي آينده‌ام مبجبور به ترک استقلال خوزستان خواهم شد
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، رحيم زهيوي در مورد مشکلات مالي باشگاه استقلال خوزستان اظهار داشت: در چند ماه گذشته با بدترين شرايط ممکن در ليگ برتر بازي کرده‌ايم اما هنوز صداي فرياد ما شنيده نمي شود.

وي ادامه داد: مشکلات مالي بدون شک علت اصلي نتايج ضعيف استقلال خوزستان است چون بازيکنان تمرکزي براي کسب نتايج فصل گذشته ندارند.

 

مهاجم تيم فوتبال استقلال خوزستان تصريح کرد: بارها و بارها اعتراض کرديم و حتي تمرينات را هم چند روزي تحريم کرديم اما هنوز مشکلات مالي حل نشده است.

زهيوي خاطرنشان کرد: اين بار به احترام استاندار خوزستان و هواداران به تمرينات بازگشتيم و اميدواريم وعده‌هايي که دادند عملي شود. البته تا کنون مديران فقط وعده و وعيد داده‌اند ولي ما هم کاسه صبرمان لبريز شده و مجبور به گرفتن تصميم ديگري مي‌شويم.

 

وي افزود: قبل از آغاز فصل، پيشنهادات خيلي خوبي داشتم اما چون دوست داشتم استقلال خوزستان را در آسيا همراهي کنم، همه پيشنهادات که به لحاظ مالي شرايط بهتري به استقلال خوزستان داشتند را رد کردم. وقتي ما تا اين حد از خود گذشتگي مي‌کنيم انتظار داريم حداقل حق‌مان به ما داده شود تا با انگيزه بيشتري در تمرينات و ليگ حضور يابيم.

 

مهاجم تيم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اينکه گفته مي شود پرسپوليسي‌ها به دنبال جذب او هستند، گفت: اگر تا پايان نيم‌فصل اول مشکلات برطرف شد، در خدمت استقلال خوزستان خواهم بود. در غير اينصورت براي آينده‌ام مبجبور به ترک استقلال خوزستان خواهم شد. همين حالا چند پيشنهاد خيلي خوب براي نيم‌فصل دوم دارم اما به احترام هواداران با هيچ تيمي وارد مذاکره نشده‌ام و همه چيز را منوط به نيم‌فصل کرده‌ام.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html